Klubben vår

AV SKATERE, FOR SKATERE

Kom å skate med oss! Skatehallen på Stevneplassen i Skien er Grenlands eneste innendørs skatetilbud. Vi har en nyoppbygget og velutstyrt hall med alt du trenger for å ha det moro.

Lang curb, bowl, miniramp, bank, mannypad, trapper, unbox, corner pyramide, rails, a frame, og ikke minst masse trivelige folk!

Klubben arbeider for å opprettholde og etablere nye, gode skatearenaer i Skien og Porsgrunn, og ledes idag av Terje Skaug (leder), Elin Valle Mørk (hallansvarlig) og Marius Flatin (styremedlem og teknisk ansvarlig).

I all hovedsak drives klubben på frivillighet fra foresatte, ildsjeler og skaterne selv, foruten sponsormidler, medlemsavgifter, og støtte ifra Skien kommune.

Grenland Skateboardklubb holder til i det som er blitt Skien Skatehall på Stevneplassen, og disponerer også betongparken på Campus Kjølnes i Porsgrunn samt spinerampen i Lundedalen under Hesselberggate. Skien Skatehall holdes åpent vinterstid, på dugnad med foresatte eller andre voksne tilstede. Hallen tiltrekker seg mange barn og unge mellom 6-25 år, men er åpent for alle som vil skate.

Klubben ble etablert i 2007 og er medlem av norsk organisasjon for skateboard (NORB).

Stevneplassen Skien

Fridjof Nansens gate 20

3722 Skien

Åpningstider

Man - fre 17:30 til 21:00
Lør - søn 14:00 til 18:00

(med forbehold om vakt)

Priser

Drop-in: 70 NOK

Sesongkort: 1000 NOK

Halv sesong*: 500 NOK

*til eller fra 1. jan

Velkommen til Skien Skatehall!
Hos oss er alle velkomne, og du kan komme å skate selv om du ikke er medlem eller har sesongkort.
Ved kjøp av drop-inn billett er brett, hjelm og beskyttelse inkludert i prisen.
Sesongkort gjelder fra september - april. Halv sesong er til eller fra januar.
Vippsnr_4x.png
Asset 2_4x-kopi.png

Samarbeidspartnere og sponsorer

Vi er evig takknemlige for bidrag og støtte vi har fått, særlig etter brannen i 2020. Uten dere hadde det ikke vært noen skatehall i Skien.

SB1 hvit_4x.png
Asset 1_4x.png